Як правильно реагувати на смс від колектора Verdict?

Колектор має право телефонувати, або писати смс боржнику. Але тільки для того, щоб повідомити суму боргу і порядок повернення. Спілкування має бути у ввічливій формі.

Якщо в повідомленні йдеться щось про плановий візит до Вас на роботу, додому чи про відкрите виконавче провадження – скоріш за все це маніпуляція. Закликаємо не перетелефоновувати на вказаний в смс від колектора Verdict номер. Натомість можете перевірити правдивість інформації.

Для самостійної перевірки правдивості повідомлень від колектора, зробіть наступне:

1. Перейдіть на сайт судової влади у вкладку “Стан розгляду справ”. В полі “Сторона по справі” введіть своє прізвище, ім’я, по батькові. Система покаже всі судові справи за вашої участі: ті, що вже відбулися, або тільки заплановані. Якщо нічого не знайдено – значить ніхто на Вас до суду не подавав.
2. Перевірте інформацію про себе у відкритому Реєстрі боржників.
3. Скористайтесь додатком “Дія” для перевірки чи відкрито відносно Вас виконавче провадження.

Коли існує проблемна заборгованість – спілкування з колектором краще перевести в правову площину. Єдиним законним способом для колектора стягнути борг є звернення до суду. Якщо ж він вирішив піти простішим шляхом і вчинив виконавчий напис у нотаріуса – сміливо оскаржуйте цей напис. Шанс виграти є у більшості випадків. Основна умова – дотримання правил цивільного судочинства та правильне оформлення всіх заяв, які Ви подаватимете до суду!

Як правильно реагувати на смс від колектора Verdict?