Чи можна подати в суд на банк за дзвінки?

Відтоді, як на законодавчому рівні було врегульовано діяльність колекторських компаній – телефонний терор з вибивання боргів мав би лишитися в минулому.
Комунікація банку з боржником має відбуватися за правилами:

– дзвінки не більше двох разів на добу із забороною телефонувати з 8 вечора до 9 ранку;
– заборонено телефонувати стороннім особам та розпитувати чи знають вони особу боржника;
– метою дзвінка має бути врегулювання боргу: колектор повинен назватися, повідомити суму боргу та строки для погашення. Заборонено ображати, шантажувати, залякувати штрафами та кримінальною відповідальністю;
– банк повинен бути зареєстрований в переліку колекторських компаній, або відступити право вимоги тій компанії, яка має на це повноваження.

Але вимоги антиколекторського законодавства, банки виконують не завжди. У нас й досі є ситуації телефонного шантажу. До того ж телефонують не лише позичальникам, а й стороннім особам. Чи можна подати в суд на банк за дзвінки? Теоретично можна, але це не призведе до бажаного результату. Лише коштуватиме вам часу та зайвих витрат.

Якщо Ваш кредитор порушує антиколекторське законодавство, ми рекомендуємо ігнорувати такі дзвінки, а до судової тяганини вдаватися лише тоді, коли кредитор подав до суду чи вчинив виконавчий напис у нотаріуса.

Детальну консультацію адвоката по кредитних спорах Ви можете отримати в нашій компанії!

Чи можна подати в суд на банк за дзвінки?